Friday - Gratismode

Hej, skansen idag inga bilder tyvärr. Det var supertråkigt på skansen. Jag har varit där så många gånger så de var helt enkelt trååååååkigt! Men jag kommer ha bloggpaus, kanske bloggar lite då och då. Jag har nämligen tröttat.

Om du älskar mode & orkar inte slösa pengar hela tiden bara för att du har hittat någon superduper snyggt? Har kanske inte råd för du ska till grönan osv.
Bli medlem på Gratismode.se och samla poäng och växla in de och sedan få ett presentkort på vilken butik som helst ( du bestämmer ). http://www.gratismode.se/?c=52837  
Passa på och slösa inte pengar när de finns alldeles GRATIS!


Skriv in ditt namn, din bloggadress & sedan din kommentar :)

Ditt namn, sötnos:
Låt mig va kvar! br />
Din e-postadress, skriv om du vill (bara jag ser):

Din bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?

RSS 2.0