Hitta mycket, köpte inge

Hej! Ja, jag har varit i Haninge Centrum. Nej, jag har inte köpt något men jag har ätit på donken! Jag kan erkänna. Jag tröttnar snart på att blogga. Jag har typ inget att blogga om, förutom vad man har gjort osv. Playahead musik är på och det svänger! På fredag ska jag kanske nog tillbaka till Centrum eller stan, om jag orkar vi ska ju till skansen med några. Men vi får allt se.. Åh, vad jag blev sugen på Pepsi. Tack kära mamma att du köpte det! :O  Nu blir det pepsi time, eller jag vet! Jag ska kolla på någon film! ;)  I love movies.

Postat av: Melissa

Om du har bloggtorka så kan du börja skriva om tankar du har, typ vad du tycker är konstigt eller vad du tycker är jobbig. Du kan skriva om filmer du sett, eller sätta upp låtar du gillar :)

Sen så om du vill ha fler besökare så bli medlem på trafik sidor. Jag är medlem på två och du kan se dom under min presentation på bloggen :)

2009-05-06 @ 22:02:48
URL: http://mmelissas.blogg.se/

Skriv in ditt namn, din bloggadress & sedan din kommentar :)

Ditt namn, sötnos:
Låt mig va kvar! br />
Din e-postadress, skriv om du vill (bara jag ser):

Din bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?

RSS 2.0