Ny design / Cubus = populär?

Nu är jag äntligen klar. Vad tycker ni? Jag hann inte göra någon header för jag tror att jag ska lägga mig nu för imorgon är det skola och jag måste vakna vid 06:00 tiden då. Imorgon slutar vi 15:15 och jag tror att jag ska vara ute ett tag. Men jag hoppas verkligen att jag skriver på morgonen för de blir bättre då. Jag vet inte ännu vad jag ska ha på mig, de får vi allt se imorgon. Hoppas det blir soligt så man inte behöver ha ''vinter'' kläder på sig. Ni vet nog redan att jag hatar måndagar. Första dagen på en vecka. Det blir en ny vecka, nya homeworks och nya saker i butikerna har jag märkt. Nästan varje vecka får alla butiker nya saker, särskilt Cubus. Har Cubus blivit rikare? Har deras designere mer tid? Har de inget annat liv än att designa? Förra veckan när jag var sist i Haninge Centrum var det olika färger på kläderna ( asså man ser igenom skyltfönstert kläderna som hänger där och då var det rosa, lila, vita, svarta, blåa, gula ja alla möljiga färger som hängde där ). Och när jag var i Handen i fredags hängde de massa vita kläder, bara vitt! Efter de vita kom bara lila. Jag tänkte OMG? Hur får de så himla mycket kläder på en vecka? Är det många som handlar hos de eller vad? Ja, men de verkar väl så att Cubus är en populär affär där alla typ hadlar sina tröjor eller jeans osv... Ja men jag längtar tills mamma har en ledig dag när vi kan åka till stan och shoppa kläder till mig, jag ska till trukiet. Vill ha lite sommirga/nyare kläder. Alla mina andra är små/töntiga. Men ja, jag får väl hoppas & hoppas. Men nu blir det natti natti för mig annars kommer jag aldrig komma upp ur sängen imorgon! Good night.. ♥

Postat av: Melissa

Åh, cool och snygg bakgrund! :)



Sv: Tack ^^

2009-05-10 @ 23:28:46
URL: http://mmelissas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jettefiin design!:)

2009-06-10 @ 21:02:32

Skriv in ditt namn, din bloggadress & sedan din kommentar :)

Ditt namn, sötnos:
Låt mig va kvar! br />
Din e-postadress, skriv om du vill (bara jag ser):

Din bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?

RSS 2.0