Sunday

Hejhej! Tyvärr så skrev jag inget igår och inte idag på morgonen för jag sov hos kära Aleyna. Vi la oss fett tidigt ( vi ångrade oss ), men idag vaknade jag av att Alles lillebrorsas mobil pep av ett sms. Sedan la jag mig igen så kom Alle med en låtsas hand och petade i mitt ansikte (?), you're crazy Alle balle lingon skalle min älskade nalle! Nej, imorgon är det skola och då måste man vakna vid 06:00 tiden igen,  så himla jobbigt. Snart får vi gäster och då ska vi äta sen lunch eller tidig middag tillsammans sedan blir det promenad ute eller någon annanstans. Idag kanske det blir en tråkdag men vi får allt se. Gästerna kommer 16:30 och Aleyna sover & allt är tråkigt.. Vad ska man igentligen hitta på? Men jag vet det bästa saken man kan göra med internet nämligen; musik, kolla runt på topshop.se & ginatricot.se och se på kläder och tvinga mamma sedan att åka till butiken och köpa det, hahaha!


Skriv in ditt namn, din bloggadress & sedan din kommentar :)

Ditt namn, sötnos:
Låt mig va kvar! br />
Din e-postadress, skriv om du vill (bara jag ser):

Din bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?

RSS 2.0