Tuesday

Hejhej. Jag kan säga att jag hatar tisdagar också. Världens längsta dag ju. Nu ligger jag i sängen, proppmätt. Nämligen skit mätt. Jag har ätit så himla mycket. Just nu vilar jag och sedan ska jag städa hela mitt rum ( as jobbigt ). Mamma tvingar mig att damsuga, plocka upp saker under sängen och sedan damma ( ta ner alla min saker från borden/''hyllorna'' och sedan ta bort allt dam sen ställa tillbaka allt ), aaaaaaaah så jobbigt. Jag orkar ingenting av det, snart orkar jag kanske till och med inte skriva.. Britney Spears kommer ha konsert den 13 juli när jag är i Turkiet med Aleyna. Det kommer vara i Globen för ( jag tror ) att de kommer vara alldeles för många som vill komma. Nu  blir det film för mig sedan ( ah ) städning.. Jag är så sugen på godis, ska se om jag kan gå och köpa lite senare.

Postat av: Melissa

Sv: Tack :D

2009-05-05 @ 22:35:12
URL: http://mmelissas.blogg.se/

Skriv in ditt namn, din bloggadress & sedan din kommentar :)

Ditt namn, sötnos:
Låt mig va kvar! br />
Din e-postadress, skriv om du vill (bara jag ser):

Din bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?

RSS 2.0