Wednesday

God morgon! Igår satte på alarm 06:00 så gjort vaknade jag den tiden. Men jag somnade om till 07:30 ( inte så faligt ). Jag har precis duschat och fixat mig. Nu är det bara sminket och ytterkläderna kvar, haha. Jag kommer kanske sluta blogga ett tag. Jag har annat att göra. Plugg kommer före men vi får typ nästan aldrig några läxor så då är det mest vänner och natuligtvis playahead. Som ni kanske redan vet har det regnat i ungefär 2 dagar. Jag hoppas verkligen att fredagen är soligare än soligast! Vi har nämligen elevensdag då ( dag 3. ). Vi ska till ( tråkiga ) skansen. Jag & Aleyna har valt museeum så vi ska med till skansen, de andra som valde något annat ska typ stanna kvar i skolan ( fett synd för dom! ). Så men hoppas det blir soligt idag, soligare imorgon och soligast på fredag! Det kommer vara sjukt kul fast skansen är tråkig och man har sätt allting men endå ( smile! ). Vi börjar om ungefär 1 timme, klockan 09:30. Vi börjar samma tid som förra veckan bara för vi inte ska ha musik så börjar alla 09:30 ( vi har delade klasser, några musik, några matte ). Nu ska alla ha matte sedan blir det lunch. Så här ser dagen ut idag:

09:30-10:10 Matte
10:10-10:30 Rast
10:30-11:10 Lunch
11:10-12:00 Svenska
12:00-12:10 Rast
12:10-12:50 So

Ganska kort dag idag, visst?


Skriv in ditt namn, din bloggadress & sedan din kommentar :)

Ditt namn, sötnos:
Låt mig va kvar! br />
Din e-postadress, skriv om du vill (bara jag ser):

Din bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?

RSS 2.0